Gyakran ismételt kérdések

MILYEN MÓDON TUDOK KAPCSOLATBA LÉPNI AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLATTAL?

Ügyfélszolgálatunkat telefonon (06 70 674 6677) és e-mailen (hello@kellegynekem.hu) érheted el.

Telefonos ügyfélszolgálatunk hétköznap 9:00-17:00-ig tart nyitva.

Személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség.

KÜLDTEM LEVELET AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLATNAK, MIKORRA VÁRHATÓ A VÁLASZ?

Kollégáink folyamatosan dolgoznak a levelek megválaszolásán, melyek beérkezési sorrendben kerülnek feldolgozásra. Néhány napon belül minden levelet megválaszolunk, türelmed kérjük!

VAN BOLTJUK?

Sajnos nekünk nincs üzletünk. Kizárólag interneten keresztül vásárolhatsz tőlünk. Éppen ezért személyesen nem tudsz bejönni hozzánk vásárolni, vagy terméket kicseréltetni.

MIKOR INGYENES A SZÁLLÍTÁS?

Ha a vásárlásod összértéke eléri a 15 000 Ft-ot, akkor a szállítás ingyenes. A mini rendelések esetében 999 Ft szállítási költséget számítunk fel.

MILYEN IDŐINTERVALLUMBAN SZÁLLÍT A FUTÁRSZOLGÁLAT? LEHET VELÜK EGYEZTETNI?

Ha csak más kéréssel nem fordultál hozzánk, a megrendelt terméket a legközelebbi napzáráskor átadjuk a futárszolgálatnak, akik azt a következő munkanapon kiszállítják. Napzárás hétköznap délután 3 órakor van. A futár 8:00 és 18:00 óra között bármikor érkezhet az adott napon. A futárszolgálattól a kiszállítás reggelén kapsz sms-t arról, hogy milyen időben (meghatározott 3 órás intervallum) várd a futárt.

Egyeztetni a GLS központi ügyfélszolgálatával lehet a 06 1 802 0265-es telefonszámon hivatkozva a fuvarlevélszámra, vagy az sms-ben kapott elérhetőségen fel tudod venni a kapcsolatot a futárral.

MI TÖRTÉNIK, HA A FUTÁR AKKOR JÖN, AMIKOR NEM VAGYOK ITTHON?

Arról, hogy a futár járt nálad, értesítést kapsz. Aznap rendszerint már nem tud hozzád visszamenni, ha elkerültétek egymást. Ha az adott napon nincs olyan valaki a címen, aki átvegye a csomagod, nem a futárral, hanem a GLS ügyfélszolgálatával kell egyeztetheted az ismételt kiszállítás napját. Ügyfélszolgálatuk hétfőtől péntekig, 7:00–20:00 között érhető el a 06 1 802 0265-ös telefonszámon. Ennek hiányában a feladást követő harmadik és ötödik munkanapon újra kiviszi a csomagod. Amennyiben harmadszor sem sikerül kézbesítenie, a csomagot sajnos visszaszállítják nekünk.

RENDELHETEK MUNKAHELYRE?

Természetesen lehetőség van bárhova rendelni, ahol napközben vagy. Rendelésben megadhatsz eltérő számlázási és szállítási címet is, így csomagot nem csak hivatalos címen vehetsz át.

A CSOMAGOT MÁS IS ÁTVEHETI HELYETTEM?

Természetesen bárki átveheti helyetted, ha te éppen nem érsz rá. Ehhez meghatalmazás nem szükséges. Sőt ha senkit nem találnak a címen, a GLS automatikusan megkérdezi a szomszédot, hogy átveszi-e neked a csomagot. Általában ez a te érdeked is, de ha ezt szeretnéd elkerülni, gondosan ügyelj arra, hogy elérhető legyél a megadott címen a futárszolgálat által jelzett időpontban!

FELHÍV A FUTÁR, MIELŐTT IDE ÉR?

A futár a legtöbb esetben nem telefonál, még akkor sem, ha a rendelés megjegyzésében ezt külön kérted. A futárszolgálattól a kiszállítás reggelén kapsz sms-t arról, hogy milyen időben (meghatározott 3 órás intervallum) várd a futárt. Ebben megadják a futár elérhetőségét is, éppen ezért ha a kiszállítással kapcsolatban hozzá szeretnél fűzni valamit, azt ilyen módon megteheted.

FIZETHETEK A FUTÁRNÁL BANKKÁRTYÁVAL?

A GLS futárszolgálat újításának köszönhetően most már a futároknál is fizethetsz bankkártyával, de ha biztosra szeretnél menni, azt rendeléskor is megteheted interneten keresztül.

MIT TEGYEK, HA FÉLBEHAGYOTT RENDELÉSRŐL SZÓLÓ ÜZENETEKET KAPOK?

Kérlek, ellenőrizd, hogy kaptál-e tőlünk rendelésvisszaigazolást. Kutasd át a levélszemét mappát is!

Ha nem találsz ilyet, de biztos vagy abban, hogy a rendelésed teljesen lezárult, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Ha a rendelés hozzánk nem érkezett be, a folytatásához használhatod a levélben található linket, vagy kérheted ügyfélszolgálatunk segítségét.

Ha már rendelkezel rendelésvisszaigazolással, feltehetőleg hosszabb időt vett igénybe a megrendelőlap kitöltése a vártnál, ezért rendszerünk megszakításként értelmezte. Aki így a listára felkerül, az is emlékeztető üzeneteket kaphat, annak ellenére, hogy már rendelkezik érvényes megrendeléssel. Mivel neked már van megrendelésed, csak kattints a levél alján a “Leiratkozás” feliratra és meg fognak szűnni az értesítések a befejezetlen rendelésről.

RENDELÉSEM ÓTA NAPOK TELTEK EL. MIÉRT NEM KAPTAM MÉG MEG?

Kérlek, ellenőrizd, hogy kaptál-e tőlünk rendelésvisszaigazolást. Kutasd át a levélszemét mappát is!

Ha nem találsz ilyet, akkor a rendelésedben elgépelhetted az e-mail címed, vagy a rendelés hozzánk nem futott be. Ezügyben mindenképpen fel kell venned a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, akik javíthatják a hibás elérhetőséget, vagy segíthetnek egy új rendelés felvételében.

Ha a rendelésvisszaigazolás megérkezett, ellenőrizd a megrendelt termék adatlapját, mert akadhatnak köztük olyanok is, melyek kivételt képeznek az 1 munkanapos szállítás alól. Ez minden esetben fel van tüntetve honlapunkon. Ha szerepel ilyen a rendelésedben, akkor csak türelemmel kell várnod a rendelés feldolgozásáról szóló értesítő e-mailt és a GLS futárszolgálat szállítási értesítő SMS üzenetét. Ha a választott termékek egyikénél sincs a leírásban jelezve, hogy az késhet, feltétlenül vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!

MEGGONDOLTAM MAGAM, LEMONDHATOM A MEGRENDELÉSEMET?

Rendelésedet a leadást követő napzárásig lehetőséged van lemondani. Ezt megteheted e-mailben, például a rendelésmegerősítőre válaszolva, vagy telefonon. Napzárás munkanapokon délután 3 órakor van.  Ügyelj rá, hogy az e-mail tárgya utaljon a szándékodra!

HOGYAN MÓDOSÍTHATOM A SZÁLLÍTÁSI CÍMET?

A rendelést követő első napzárásig ügyfélszolgálatunknak jelezheted, ha változás történt. A csomagok futárszolgálatnak történő átadása után a GLS Futárszolgálat központi ügyfélszolgálatánál jelezheted a címváltozást a 06 1 802 0265-es telefonszámon hivatkozva a fuvarlevélszámra. Sajnos ez utóbbi késleltetheti a kiszállítást.

A FUTÁRSZOLGÁLAT A CSOMAGSZÁMOMAT KÉRI EGYEZTETÉSHEZ. HOL TALÁLOM?

Rendelésed feldolgozásáról e-mail üzenetben értesítettünk, melyben a csomagszámod is szerepel. Ezt kell megadnod a GLS futárszolgálatnál, ha érdeklődni szeretnél a kiszállítással kapcsolatban.

PANASSZAL VAGY ÉSZREVÉTELLEL HOVA FORDULHATOK?

Panaszoddal, észrevételeddel kapcsolatban ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésedre (Tel: 06 70 674 6677, E-mail: hello@kellegynekem.hu). Minden észrevételt kiemelten kezelünk, és szükség esetén kivizsgáljuk. Várjuk visszajelzésedet szolgáltatásainkkal, termékeinkkel, ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatban.

VAN-E LEHETŐSÉGEM ELÁLLNI A VÁSÁRLÁSTÓL?

Néhány speciális esettől eltekintve alapvetően igen. A hatályos jogszabályoknak megfelelően internetes és telefonos megrendelés esetén megillet az elállási jog, amennyiben magánszemélyként vásároltál. Céges vásárlásokra sajnos más szabályok vonatkoznak. Ezen jog gyakorlásának további feltétele, hogy 14 napon belül jelentsd be felénk írásban (posta vagy e-mail) az igényedet. Ezt követően 14 napon belül meg kell történnie a termék visszaküldésének. A termék árát ilyen esetben visszautaljuk, ezért ne felejtsd el megadni a bankszámlaszámod! A határidők naptári napban értelmezendőek. A kivételeket lásd a “Mely esetben nem illet meg elállási jog?” alatt.

MELY ESETBEN NEM ILLET MEG ELÁLLÁSI JOG?

A fogyasztókat nem illeti meg elállási jog olyan termékek esetében, melyek természetüknél fogva nem alkalmasak továbbértékesítésre miután valaki azokat már használatba vette. Ez a szabály áruházunk termékeinek kis részét érinti csupán. Megvásárlásuk során viszont kiemelten körültekintőnek kell lenni. Tudnod kell, hogy ez nem jelenti azt, hogy nem tudod őket kipróbálni, de csak akkor ragaszd rájuk a tartozékokat, ha biztosan szeretnéd őket megtartani!

Amit nem áll módunkban visszavásárolni:
– Higiéniás termékek zárt védőcsomagolással (Pl. Kobeton biorezonanciás horkolásgátló kontakt gél felbontása után);
– Melyeket már személyre szabtak és nem alakíthatóak vissza (Pl. VR Box távtartók felragasztását követően);

VISSZAVESZIK, HA NEM VAGYOK ELÉGEDETT A TERMÉKKEL?

Internetes vásárlások esetében nincs arra lehetőséged, hogy élőben lásd, milyen a termék. Éppen ezért, mint fogyasztónak, a törvény 2 hetet ad arra, hogy meggondold magad, ha nem erre számítottál. A részleteket lásd a „Van-e lehetőségem, hogy elálljak a vásárlástól?” kérdés alatt.

MILYEN MÓDON JUTHATOK HOZZÁ A SZÁMLÁHOZ?

A vásárlásról minden esetben elektronikus számla készül, melyet a rendelésben megadott e-mail címen kell keresned. Ha véletlenül rosszul adtad meg azt, vagy kitörölted a számlaértesítőt, kérd ügyfélszolgálatunktól, hogy küldjék el ismét.

GARANCIÁT BIZTOSÍTANAK A TERMÉKEKRE?

Ha magánszemélyként vásároltál nálunk, akkor természetesen minden termékre 2 év szavatosságot vállalunk. Ez azt jelenti, hogy a vásárláskor a termékben már meglévő hiba-ok miatt bekövetkező hibáért ez idő alatt felelősek vagyunk.

Ezt csakis a termék olyan hibája alapozza meg, amely hibának az oka már megvan a termékben a vásárlás pillanatában is, csak akkor még nem felismerhető. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. A 10.000 Ft feletti tartós fogyasztási cikkekre 1 év jótállást is biztosítunk.

PÓTOLHATÓ A GARANCIALEVÉL?

Legtöbb termékünk köznapi néven blokkgaranciás. Ezeknél csak a vásárlást igazoló bizonylat bemutatása szükséges. Ez nálunk az elektronikus számla, amit e-mailben kaptál. Garancialevél csak a 10.000 Ft feletti tartós fogyasztási cikkek mellett esetén van. Amennyiben az nincs meg, a termék számlájának felmutatásával is érvényesíthető a garancia igény, ezért annak pótlása nem szükségszerű.

MIT KELL TENNEM, HA HIBÁS TERMÉKET KAPTAM?

A terméket a vásárlást igazoló számlával együtt vissza kell nekünk küldened. Amennyiben minden gondosságunk ellenére a termék valóban hibás volna, a mielőbbi rendezés érdekében, a termék cseréjére törekszünk. Amennyiben már nem áll rendelkezésre az adott árucikk, úgy a jogosultság megállapítását követően a termék vételárát visszautaljuk neked. Ne felejts el a csomaghoz mellékelni egy levelet, melyben leírod a problémát és a bankszámlaszámod.

A TERMÉK IDŐVEL MEGHIBÁSODOTT, HOGYAN ÉRVÉNYESÍTHETEM A GARANCIÁJÁT?

A terméket a vásárlást igazoló számlával együtt vissza kell nekünk küldened. Amennyiben minden gondosságunk ellenére a termék valóban hibás volna, a mielőbbi rendezés érdekében, a termék cseréjére törekszünk. Amennyiben már nem áll rendelkezésre az adott árucikk, úgy a jogosultság megállapítását követően a termék vételárát visszautaljuk neked. Ne felejts el a csomaghoz mellékelni egy levelet, melyben leírod a problémát és a bankszámlaszámod.

HOVA KÜLDHETEM VISSZA A TERMÉKET?

A terméket a 4030 Debrecen, Galamb utca 19. szám alá az ASDF Informatika Kft-nek címezett csomagban küldheted vissza.

MEGTETSZETT EGY TERMÉK, DE AZT ÍRJÁK, ELFOGYOTT. LESZ MÉG BELŐLE?

Az adott termék következő beszállításáról érdeklődj ügyfélszolgálatunkon, vagy kövess minket Facebookon!

 

 

 

Nem találtál választ? Kérdezd ügyfélszolgálatunkat!

Név (kötelező)

Email cím (kötelező)

Tárgy

Üzenet