Szállítási információk

A mini rendelések szállítási díja 999 Ft, azonban ha a vásárlásod összértéke eléri a 15 000 Ft-ot, akkor a szállítási költséget mi álljuk!

Általános szállítás:

Csomagodat általában legkésőbb 5 munkanapon belül átadjuk a GLS futárszolgálatnak, a szállítás dátuma a sorban álló rendelések mennyiségétől függ.

Expressz (1 munkanapos) szállítás:

Amennyiben csak olyan termékeket rendeltél, melyek adatlapján ingyenes, 1 munkanapos expressz szállítás szerepel, vagy a külön díj ellenében igényelhető Expressz szállítási opciónkat választottad, automatikusan a sor elejére került a rendelésed, melyet a lehető legközelebbi napzáráskor* már útjára is indítunk!

*A szállítás kizárólag a munkanapokon délután 3 óráig beérkezett megrendelések esetén lehet 1 munkanap. Ha a rendelést este, vagy hétvégén adtad le, akkor sajnos ez további egy munkanapot vesz igénybe.

Figyelem! Amennyiben a megadott szállítási adatok nem megfelelőek, az sajnos késleltetheti a csomagod kiszállítását.

 

Fontos tudnivalók a szállításról:

  • Ha csak más kéréssel nem fordultál hozzánk, akkor csomagod előreláthatólag normál szállítás esetén 6 munkanapon belül, expressz szállítás esetén 2 munkanapon belül érkezik majd. Sajnos néha rajtunk kívülálló okokból a szállítás dátuma ettől, vagy az általad kérttől eltérhet. Kérlek, légy türelemmel. Amint a csomagod útnak indult, e-mailben értesítünk.
  • A futárszolgálattól is kapsz sms-t arról, hogy melyik napon és milyen időben (meghatározott 3 órás intervallum) várd a futárt. Ebben megadják a futár elérhetőségét is, éppen ezért ha a kiszállítással kapcsolatban hozzá szeretnél fűzni valamit, azt ilyen módon megteheted. A csomagra megjegyzést írni sajnos nem lehet.
  • Kiszállítás csak munkanapokon reggel 8 és délután 5 óra között lehetséges. Olyan címet adj meg, ahol ebben az időben valaki át tudja venni a csomagod. Sajnos hétvégi, vagy munkaidő utáni kiszállításra nincs lehetőség. Mivel a csomagokat nem a posta szállítja, postai átvételre sincs lehetőség.
  • Ideális esetben a csomagot személyesen neked kézbesítik. Nevedben családtagod vagy kollégád is átveheti a küldeményt. Ha senkit nem találnak a címen, a GLS automatikusan megkérdezi a szomszédot, hogy átveszi-e neked a csomagot. Általában ez a te érdeked is, de ha ezt szeretnéd elkerülni, gondosan ügyelj arra, hogy elérhető legyél a megadott címen a futárszolgálat által jelzett időpontban!
  • Arról, hogy a futár járt nálad, értesítést kapsz. Aznap rendszerint már nem tud hozzád visszamenni, ha elkerültétek egymást. Ha az adott napon nincs, aki átvegye a csomagod, nem a futárral, hanem a GLS ügyfélszolgálatával kell egyeztetheted az ismételt kiszállítás napját.
  • A futároknál nincs bankkártyás terminál, csak készpénzben tudsz náluk fizetni.
  • Ha a csomagod már úton van, nincs lehetőség nálunk módosítani a fenti adatokon. Azt sem fogjuk tudni megmondani neked, hogy kinél és hol van épp a csomagod. A futárszolgálattal viszont egyeztethetsz. Ügyfélszolgálatuk hétfőtől péntekig, 7:00–20:00 között érhető el a 06 1 802 0265-ös telefonszámon.